Sunday, April 24, 2011

Salam Perkenalan

Assalamualaikum kepada semua rakan2 yang saya kasihi sekalian,

    Jubah Muslim Store ini diwujudkan di pagi yang hening setelah terdetik ilham
untuk menjual jubah melalui laman blogspot. Ilham ini timbul setelah melihat
ramai antara kita yang lebih berminat untuk membeli secara online pada hari ini kerana
mungkin sibuk dengan kerja sehingga kurang masa untuk keluar rumah. Jadi alternatif kepada
masalah ini saya tampil untuk membantu para mereka yang tertentu untuk mengurangkan
beban mereka.

    Sebagai perkenalan, perniagaan ini akan dikelolai oleh saya sendiri. Sedikit biodata akan
akan saya pamerkan di bahagian pengenalan diri di dalam blog saya. Insyaallah laman ini akan diupdate dan ditambah isi-isinya sedikit demi sedikit. Buat permulaan saya akan tampil untuk menjual jubah muslim dahulu dan sekiranya mendapat permintaan, saya akan luaskan jaringan insyaallah.


    Jesteru jangan segan dan jangan silu untuk berhubung dengan saya di harithbisnez@gmail.com sekiranya anda mempunyai sebarang masalah. Insyaallah saya cuba membantu sekadar yang termampu:) Jumpa lagi.


No comments:

Post a Comment

Jom Komen Sekiranya anda berminat=)